Calsone 0 Postad 14 Juni , 2011 Jag polerade och vaxade båtens däck. Men oj vad halt det blev Vår hund gillade inte det! Det blev tokhalt för honom. Som Bambi på hal is. Vi fick lägga ut handukar som han kunde gå på. Är det någon annan som har samma problem? Ska man låta hunden vänja sig eller ska man behöva sätta på sockerplast på honom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 Juni , 2011 Prova LeFants non slip wax nästa gång så får du ett fint däck som ej är halt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sator 25 Postad 15 Juni , 2011 Tack för tipset! Har en såndär långbent hund, som gillar å springa, glad som den dessutom. Tror han upskattar om det inte är så halt! Sockerplast...Det var lääääänge sedan..Synd att de inte går att köpa längre. Mina tonårskottar vet inte vad de missat. Sockerplast, sparkdräkt i plysch..F-n, måste skaffa..Sexigt värre! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 16 Juni , 2011 Du väcker minnen, jag fyller på ...platåträskor, gabardinbrallor, batikt-shirt med snörning, det var tider det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 16 Juni , 2011 Ohh yeaa.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser