stebano 6 Postad 11 Juni , 2011 Hej! Jag undrar lite om huvudbrytarna i en Bella Falcon Fantino -05. Det finns tre stycken märkta med K1, K2, K3. Bifogar bild. Jag har inte tillgång till manualen till båten. Någon vänlig själ därute som har kunskap om vilken brytare som går till vad samt tips på hur de ska stå när man ligger i hamnen (men vill ha föbrukarna på men startbatteriet avskiljt)? Tacksam för input. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stebano 6 Postad 20 Juni , 2011 Jag lyckades hitta en instruktionsbok till båten så det är löst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JamesHummingbird 3 Postad 8 Juli , 2013 Hej. Just köpt en Falcon och fick inte med någon bok. Du får gärna beskriva funktionerna här Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Northsea 3 Postad 8 Juli , 2013 Har samma panel i min 652a, nyfiken på svaret också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Northsea 3 Postad 26 Juli , 2013 Lyfter denna fråga, någon som har svar på vad K3 brytaren är till för? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qbt54 11 Postad 26 Juli , 2013 Värmare o spis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser