Mojjelito 0 Postad 10 Juni , 2011 Hej! Jag har en mariner 40hk-78 som en spole under svänghjulet har brännt på. Min fråga är om det finns någon som har en likadan motor stående, som jag kan få köpa delar ifrån, eller om någon vet vart man kan få tag i någon begagnad spole. Mvh. Morgan. Senast ändrad av Mojjelito | 10 juni 2011 | 20:07 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparen99 0 Postad 12 Juni , 2011 Hej. Jag misstänker att det är detalj nr.4 på denna bild som är paj. Kolla med Marinhallen.se Dom hjälpte mig när jag hade samma problem som dig. Marinhallen Lista 016 - 602 36 635 14 ESKILSTUNAEnirokarta Här har du ett par länkar med sprängskisser mm. www.mercruiserparts.comwww.ishopmarine.com Mvh. Knoparen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mojjelito 0 Postad 12 Juni , 2011 Hej. Nej det är inte den. Det är en liten spole som sitter under det du hade på bilden, på själva tändplattan tror jag det är. Jag tackar för hjälpen o kommer o ringa nummren du hade lagt ut. Mvh.Morgan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser