Gå till innehåll
måndag 24 februari 2025
Gameburg

Ny ordförande till Plastsnipeklubben sökes!

Rekommendera Poster

Vem vill ta över stafettpinnen? Jag känner att jag inte riktigt mäktar med det åttagandet som jag åttog mig när jag grundade plastsnipeklubben. Jag tror att ni kan få mer glädje av ngn som är mer engagerad.

Så om ngn känner sig manad så för jag över de adminbehörigheter som till han/henne och gör om mig själv till vanlig medlem.

Arbetet är inte det minsta svårt utan att det mesta går ut på att godkänna/underkänna nya medlemsansökningar via hemsidan. Den som tar över kan via mail från mig får en komplett medlemslista med alla dagens 201 medlemmar. Sedan sätter bara fantasin sina gränser om man vill anordna träffar eller annat kul.

Svara i tråden eller PM:a

Vänligen

Patrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu! 45 som tittat på tråden men ingen som nappat!!!

Det är inget stort jobb, men jag känner att jag inte har ambitionen längre!

Mvh

Patrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan ju bero på att man inte har märkt att det överhuvudtaget finns en plastsnipeklubb, jag har själv varit medlem sen Januari -07 och inte märkt ett dugg av detta.....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Precis, det är så det är det hänger på alla om det ska bli ngt av det hela. Jag kommer inom kort att lägga ner detta. Ambitionen finns varken hos mig eller de övriga 202 medlemmarna. Det gör inte saken roligare frown

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tycker mest att det är lite trist att lägga ner, så jag ger det ett par veckor till, sedan gör jag nog så om ingen nappat.

Ha en bra sommar så länge!

Mvh

Patrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej'

Så kan det nog bli...

...att lägga ner.

Tyvärr.

Att sen inte sign Westfjord 26, varken märkt av något att ingå i denna klubb eller själv ta över stafettpinnen med sina över 4 000 inlägg, kan te sig aningen märkligt.

Förmodligen är det lättare att sitta på läktaren och vara fristånde och tycka mycket om lite av varje än att engagera sig och fokusera inom ett område.

Över 4 00 inlägg torde väl vara ganska många inlägg bland oss medlemmar....
dvs. intresserad och engagerad.....

Mvh
Laand

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

oki, har nu gett det en chans, men ingen har hört av sig sad

Kommer att stänga ner klubben hur nu det ska gå till alternativt sparka ut mig själv så får vi se vad som händer dock kommer jag inte godkänna fler medlemmar än den sista som blev godkänd idag.

Vänligen

Patrik

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kära Laand, kan det te sig aningen märkligt att jag inte har märkt någonting av denna klubb? det har sedan jag blev medlem inte funnits ett enda utskick eller en enda aktivitet startad av plastsnipeklubben så det är inte märkligt alls, och om du drar en paralell mellan att sitta på läktaren och tycka lite av varje i många frågor och fokusera inom ett områda så tror jag inte du har sett fördelen med ett så brett forum som detta är. Och antalet inlägg kanske kommer sig av både intresse och att sticka ut hakan ibland, visst såpass intresserad och engagerad så jag inte ser meningen med plastsnipeklubben som sådan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag gick ut ambitiöst och försökte få folks mailadresser för att just lättare kunna meddela sig om  men intresset av det var lågt. Tror jag har 11 mailadresser av nu 203 medlemmar så att göra utskick är inte att tänka på. Enda sättet är att skriva en forumtråd och det har uppenbarligen inte funkat. Har även manat på folk att försöka få till ngn träff i olika delar av landet men utan respons.

Jag tog fram loggan och tänkte kanske trycka upp klistermärken att sätta på båtarna men bara ett fåtal var intresserade.

Pga av det låga intresset och att folk inte kan ta egna initiativ, allt hängde inte bara på mig som grundare, så valde jag att stiga åt sidan för att ngn annan med kanske lite mer glöd för att få fart på klubben. Men det gick ju som det gick.

Om nu ngn i framtiden vill ta på sig rollen som admin och ordförande så går det säkert att ordna genom att kontakta maringuidens support, jag kan inte längre göra detta eftersom jag tog bort mina egna adminrättigheter!

Vänligen

Patrik

En myra gör ingen stack

Senast ändrad av Gameburg | 04 augusti 2011 | 23:07

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har nog själv aldrig märkt eller fått någon speciell ”fördel” med att vara medlem i någon gruppering på just Maringuiden, å andra sidan…

…..vilka förväntningar har jag som medlem å vilka förväntningar har jag på övriga medlemmar? De är nog svårt att ställa högre krav på andra medlemmar än sig själv.

De är nog gott nog att de finns ideella krafter som verkligen ”tar tag i det”.

Om man nu inte är intresserad kan man nog säga det i klartext.

Jag håller nog med dig angående meningen med specifika grupper på Maringuiden. Behovet finns säkert men viljan och ambitionen tryter när orken tar slut.

Ju bredare ämnesområden är inom båtlivet ju större chans är det att forumet kvarstår.

Det är nog ingen som tjänar på subbgrupper på forumet fastän det finns tankar och ambitioner.

Ha det gott med båtlivet!
Mvh
Laand.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Jag tycker det är synd att denna  klubb bara skall försvinna. Det är med 216 medlemmar den näst största klubben här på forumet (bara Sea Ray Klubben med 217(!) medlemmar är större) så ett visst intresse borde finnas.

Jag har anmält mitt intresse att ta över modereringen av denna klubb och den är nu öppen för nya medlemmar igen. Jag kommer att presentera mig själv och mina tankar kring klubbar på ett forum som detta i en ny tråd inom kort.

Ha det bra!

/Marcus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...