Ilfan 0 Postad 9 Juni , 2011 Sugen pa att köpa en ny motor till min båt men undrar om man måste borra nya hål i akterspegeln, har nu en selva 30 hästars från 2007, är väldigt intresserad av en johnson 30 hk från år 2000. Tycker att det inte borde vara nån skillnad men vill vara på den säkra sidan dock. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 9 Juni , 2011 Skall vara samma hålbild på så nya motorer. Men varför byta ner dig till en 7 år äldre motor?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bahamas17 0 Postad 9 Juni , 2011 infästningen är standard på alla motorer, idag har jag bytt motor på en ockelbo där det satt en suzuki 65 sjukt gammal och slängt på en tuhatsu 50 gick hur lätt som helst. Så du kommer inte att ha några som helst bekymmer med hålen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ilfan 0 Postad 9 Juni , 2011 Min Selva är trasig, växelhuset har gått sönder och så kan jag få den nya motorn för ett väldigt bra pris. Italienskt skit kvalite men det är väl så man lär sig en läxa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser