Gäst Kalman Postad 3 Juli , 2011 För allmän kännedom, för de som inte minns eller som inte känner till Roddarn och hans tid här på forumet. Till Moderator samt till signaturen Lamon. Citerar det jag skrev och som Lamon tar till som skäl för anmälan. citat------------------------------------------- Är det någon som saknar Roddarn förrexten? Inte för att han var elak men.. ..ja....ni som läst vet. Så i och med detta, har jag hoppat på honom nu då? Lär väl få veta det. slut citat----------------------------------------- Roddarn var inte elak. Det jag syftade på ..ni som läst... är att han fick en massa påhopp och efter ett tag med elaka inlägg till honom och om honom försvann han från forumet. I vart fall under samma signatur. Det var ett svar på l trådskaparens första fråga, varför försvinner gamla medlemmar. Om Lamon tolkar det som ett påhopp kan jag inte hjälpa. Anledningen till att han anmälde det är nog av annan karaktär. Som jag ser det ägnar sig Lamon åt en sorts personlig förföljelse, använder invektiv och insinuerar och antyder saker och ting på ett elakt sätt. Det är inte sådant forumet skall handla om. Det hör inte till god sed eller ens till vanligt hyfs. Många människor använder sig av liknande sätt på olika sajter och forum pga att de tror de är anonyma och tillåter sig att vräka ur sig saker och ting som de inte skulle göra i normala fall. Vanligt hederligt hyfs försvinner. Det är skillnad på enstaka skämt och att gå till personangrepp. Jag uppmanar sign. Lamon på det bestämdaste att upphöra med denna verksamhet och ägna sig åt sakfrågorna och inte personliga anspelningar på ett sätt som inte hör hemma här. Slutligen så anmäler jag själv just detta inlägg så det kommer snabbare till moderators kännedom och att läsare skall förstå allvaret i det. Hälsningar, Kalman Senast ändrad av Kalman | 03 juli 2011 | 10:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 3 Juli , 2011 Så duktig du är, men det visste du väl redan !! Du blir nog en jobbig ordningsman på hemmet !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Juli , 2011 Tycker att jag har fått en del bra svar på min fråga, och så spårade tråden ur...låser Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser