KalleP 0 Postad 29 Oktober , 2004 Har en Väskustsnipa -82 Vill komma i kontakt med likasinnade båtägare för tips och utbyte av erfarenheter. Min är byggd i Kungsbacka 1982 och jag köpte henne i Sjötorp 2004. Jag vet att vi inte är många som har denna underbara båt men jag hoppas ändå på någon form av gemenskap. KalleP Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 September , 2010 Fick ni nån kontakt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kapitano 0 Postad 29 Januari , 2011 Hej, Den här annonsen har stått inne så länge så den kanske inte är aktuell längre. Men jag har en Västkustsnipa byggd 1982 i Kungsbacka Penta MD 17 diesel. Om du ser det här så hör av dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 30 Januari , 2011 Läs mitt inlägg här www.maringuiden.se/forum/;thread=381920 speciellt ang Riksarkivet Har du ett eget registreringsnr tex BDP09 så har du nåt att utgå från tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kapitano 0 Postad 30 Januari , 2011 Mitt regnr: AGN 61 Radio Caroline SD5896 Kryssarklubben Västkusten. Börje Senast ändrad av Kapitano | 01 februari 2011 | 20:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kapitano 0 Postad 22 Februari , 2011 Nej ingen kontakt. Men nu skriver jag ju lite själv vilket kanske bidrar till att jag syns. Här står mycket tycker jag som borde vara inaktuellt i kommentarer på flera områden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser