Gäst marie Postad 29 Oktober , 2004 Hej! Är det någon som gjort denna långfärd och kan ge oss några tips. Ev. båttransport istället för Göta Kanal ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ospreyrib_com 0 Postad 29 Oktober , 2004 Jag har gjort sträckan, kan helt klart rekomendera den men du skriver alt Göta Kanal eller båttransport. Några frågor: Vad är det för båt? Tidspersektiv, har ni bråttom? Vill ni ha det billigt eller som en kombinerad semester? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst marie Postad 30 Oktober , 2004 Hej! Tack för ditt svar! Vi har en träsnipa som går i ca. 6-8 knop. Slussning tar tid och vi har tre veckor på oss. Därför funderar vi på båttransport. Vi har trailat i Dalslands kanal över till Halden. Hur tog du dig upp och vilken sorts båt har du ? Marie Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst alf Postad 4 November , 2004 vad är det för båt ni har? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jansund 0 Postad 9 December , 2004 Hej Marie! Jag åkte sträckan Jakobstad (Finland mittemot Skellefteå) till Göteborg och retur från Orust-Göteborg-Jakobstad kanalvägen båda gångerna i somras och kan varmt rekomendera den vägen, väldigt intressant,härlig slusspersonal och vackra landskap. Ni hinner säkert galant om ni endast skall åka en väg och har tre veckor tid till förfogande. med bästa hälsningar Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Hasse Postad 12 December , 2004 Du fixar Göta Kanal lätt på 5 dagar. Sedan föreslår jag Åland-Högakusten-Skellefteå. /Hasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser