Gå till innehåll
onsdag 16 april 2025
Skrutten

NU HAR JAG TAMIGFAN FÅTT NOG!!..

Rekommendera Poster

På Volvo Pentas prispolitik. Nya arikelnummer hit o dit med ofantliga ockerpriser ....det är tamigfan sanslöst.  Går man in i en butik och frågar efter pris på en artikel kommer expediten tillbaka högröd i ansiktet och verkar närmast skämmas när denne ska meddela priset. Det är bara idioter som betalar det de begär. Även om jag hade 10 miljoner på banken skulle jag inte betala det de begär.  I  fortsättningen kommer jag inte handla ett skit från svenska VP-återförsäljare....tyvärr.    

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Crommarine!

Har bra erfarenhet av dom.

Bra pris, snabba leveranser, kunniga och mycket tillmötesgående.

Kolla deras webbutik: http://crommarine.bai.se/

/Robin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Detta är ett generellt problem så fort vi pratar om båtar och båttillbehör.

Jag slutar aldrig att förundras över att det finns folk som faktiskt betalar dessa summor .

150 000kr för en ny 150hk utombordare när man kan få en ny bil (ingen bil som jag vill ha men ändå) för de pengarna.

Eller att medelpriset för en ny plasteka med styrpulpet och snurra idag är typ 400 000 kr.

200 000 kr för en gammal risig 7m plastbåt från 70-talet som i mina ögon borde gå till skrot eller kosta max 10 000kr, fattar faktiskt inte hur någon kan köpa dessa då man kan köpa 20 år nyare USA-båt för samma pengar.

Däremot är det självklart att det skall kosta en slant att köpa ny 30, 40, 50 fots båt, men då får man också något för pengarna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...