jobe 0 Postad 28 Oktober , 2004 Är det någon som känner till något om de engelska båtarna Microplus? De finns även med namnet Chrisidon och Norum 502. hade vatt kul om någon har något fakta om dessa då jag själv äger en Chrisidon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Göran Ödman Postad 30 Oktober , 2004 Hej! Jag har en MicroPlus 502 gt. Troligen 1978 års modell . Den är tillverkad i England på Chrisidon Marine. Har haft den i 1 år bara. Jag har sökt med ljus o lykta för att få tag i någon information om båten, men ej lyckats. Har sett en del tillsaluannonser nere i frankrike bl.a . Hälsningar Göran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mike67 0 Postad 2 Februari , 2007 kolla www.microplus.dk köpte en microplus 571 i höstas som jag håller på att snygga till i kabinen.verkar inte finnas så många av detta märke i sverige? eller... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
caoh 0 Postad 11 Januari , 2009 Hej! Mina barn har en Norum 502 och söker en taklucka till den som har blåst iväg o sjunkit i böljan den blå. Snygg båt, trevlig o stabil tycker vi! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser