Strebern 0 Postad 3 Juni , 2011 Vet att det finns en soppatråd, men den är ju helt out-of-date och ej underhållen. så jag frågar här: Var tanka i hjälmaren utan att behöva slussa in till örebro? /Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 5 Juni , 2011 Småbåtshamnen sen vet jag inte om den på Vinön e kvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Strebern 0 Postad 5 Juni , 2011 småbåtshamnen, den måste man väl slussa för att komma åt? Den på vinön verkar nedlagd... Andra tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 5 Juni , 2011 Nej småbåtshamnen ligger en bra bit före slussen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Strebern 0 Postad 5 Juni , 2011 Jag har båten i storhjälmaren, behöver jag då alltså inte slussa för att komma till småbåtshamnen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 5 Juni , 2011 Svar nej. Men det blir ju en jävl bit att åka! Från Storhjälmaren in till Mellanfjärden in i S-Sundet in till Hemfjärden sen in i Ån till Småbåtshamnen. Slussen ligger efter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser