zewe 0 Postad 31 Maj , 2011 Kan nån snäll själ hjälpa mig. För ett bra tag sedan ramlade jag över en sida med en massa shipman 28 bilder men av nån anledning så la jag inget bokmärke på den, så om nån känner till någon sida med en massa bilder på den båten så är jag evigt tacksam /p Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 31 Maj , 2011 Kanske inte någon sida.. men massor av bilder. http://www.google.se/search?tbm=isch&hl=sv&source=hp&biw=1703&bih=1015&q=shipman 28&btnG=Sök bilder&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq= Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zewe 0 Postad 31 Maj , 2011 Jo där har jag tittat, men du gav mig en idé om jag letar igenom bilderna så kanske jag hittar sidan som dom kommer ifrån och då kanske tillslut hittar rätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vilse 12 Postad 31 Maj , 2011 Hej Nyfiken var du söker. Har en del inredningsbilder jag samlat på mig för att få ideer på mina planer att bygga om en del av inredningen. Rattstyrning är dock inte aktuellt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zewe 0 Postad 1 Juni , 2011 Jo samma här, letar mest inredning för inspiration men även utvändigt. Du har inte lust att kasta upp dom på typ www.photobucket.com eller dyligt? /per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser