prototypjocke 0 Postad 27 Maj , 2011 Hello. Jag har ett doghous-kapell liggandes. Vi har hardtop och behöver inte detta längre. Kanske någon behöver ett att byta med eller som vinterkapell. Kapellet är till synes helt. Mörkblått. Ge mig ett Bud. // Jocke 0709-287838 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ph410 0 Postad 22 Juli , 2011 Hej funderar på att sätta på hardtop men var fick du tag på det eller fixade du det själv? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thobias 1 Postad 21 Augusti , 2011 Hej, Stegoplast i Nyköping tillverkar hardtops till Maxim. Priset var 9500:- när jag frågade i vintras. http://www.stegoplast.se/Composite/produkt_egna.asp?ID=97 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Byrobangen 0 Postad 17 Augusti , 2016 Hej. Är doghouskapellet kvar? Hello. Jag har ett doghous-kapell liggandes. Vi har hardtop och behöver inte detta längre. Kanske någon behöver ett att byta med eller som vinterkapell. Kapellet är till synes helt. Mörkblått. Ge mig ett Bud. // Jocke 0709-287838 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thallatha 867 Postad 17 Augusti , 2016 Hej. Är doghouskapellet kvar? Hello. Jag har ett doghous-kapell liggandes. Vi har hardtop och behöver inte detta längre. Kanske någon behöver ett att byta med eller som vinterkapell. Kapellet är till synes helt. Mörkblått. Ge mig ett Bud. // Jocke 0709-287838 Du får nog vänta länge på svar. prototypjockeGick med 18 aug 2009 EJ AKTIV Senast aktiv 27 jun 2011 20:06 Du kan ju prova att skicka ett meddelande via MG`s meddelandetjänst - om TS har samma mail kvar som han registrerade på MG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser