tindritus 0 Postad 26 Maj , 2011 Jag förstår inte frågan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 26 Maj , 2011 Googla på det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 26 Maj , 2011 Är det Finsk ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fantino 1 Postad 26 Maj , 2011 Inga träffar på google, och det verkar inte vara finska heller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 26 Maj , 2011 Kjcjohcoc kommer du åt genom att lossa på två bultar ovanför fgdfgsdfgsdf. Biltemas Kjcjohcoc är skräp, kör bara på originaldelar. Byt Kjcjohcoc vid upptagning, en del gör det dessutom på våren men det är överkurs. Ansvarslöst att inte ha Kjcjohcoc ombord tycker jag och då får man skylla sig själv om KBV haffar en. Kjcjohcoc ska alltid vara på babords sida om man inte seglar i allmän farled. Sen tror jag det är en fet luring påhittad av skattesugna politiker att Kjcjohcoc skulle vara dåligt för miljön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 26 Maj , 2011 Ta Inte Lärdom av dessa kommentarer TS ,dom bara tror dom är Better than the rest! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser