Gå till innehåll
måndag 27 januari 2025
Gäst bobby

badplattform

Rekommendera Poster

Gäst bobby

Hej ! undrar var man kan köpa badplattformar som är större än vad som finns på dom vanliga båttillbehörsaffärerna. Jag söker en som är ca 2700 mm x 600 mm,till maxim

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Om du vill kan jag titta på att ta fram en specialdesignad badplattform. Jag är utbildad konstruktör och har tillgång till CAD och kontakt med lämpliga leverantörer. /Håkan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Bobby

Hej igen ! tack för alla förslag,men jag tror att jag har löst problemet.Jag fick tag på en ännu större badplattform i rostfritt som en vän ska svetsa om,men luckas han inte så hör jag av mig. Tack igen. PS! 2700 mm hade blivit galet jag menade 2200 mm DS!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du vil, har jeg en stående. Rostfritt m. teak. Storlek Coronet 24, aldrig monterad. Pris? Tja, billig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Badplattformen er 252 x 64 cm. Ikke identisk med , men samme type som billedet. badestige i den ene side. Monteringsdetaljer til agterspejlet er IKKE med så det skal indkøbes separat (Biltema/Watski, andre?)

post-5522-1394234308,5789_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Prisen? Eftersom den står i Danmark (5 mil söder om Köpenhamn) skal der ordnes transport. Selve plattformen koster bare et symbolsk beløb DKK 300:- eller højere bud - om nu flere skulle være interesserede. Aktuell bild (det finns 3 strävare - bara 2 syns på bild): http://www.spidybot.com/bad.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...