snipolle 0 Postad 22 Maj , 2011 Hej! någon som vet hur infästningen för gas-växelvajrarna på motorn ser ut på en Volvo Penta 140. dom saknas men tänkte att man kanske kan göra fästen själv. MVH . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CarolinaE 1 Postad 22 Maj , 2011 Om du nu inte nödvändigtvis vill tilverka själv så kan du köpa av mej för jag har sånna byglar som du behöver. Mvh Lina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snipolle 0 Postad 23 Maj , 2011 Hej ! Hur mycket kostar dom byglarna då ! Hälsn. LL Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CarolinaE 1 Postad 23 Maj , 2011 2 byglar 100 spänn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snipolle 0 Postad 24 Maj , 2011 Hej ! Ja det var väl överkomligt, det lönar sig inte att stå å krångla med att tillverka något. Hur gör vi då ?med köpet. kan du skicka per post eller ? MVH LL Senast ändrad av snipolle | 25 maj 2011 | 20:55 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CarolinaE 1 Postad 26 Maj , 2011 Hej Har du allt utom byglarna? i annat fall behöver jag veta vad du har för vajer.. Penta med gäng i änden eller e de utan gäng med bara ett spår runt vajern?? Mvh Carolina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snipolle 0 Postad 27 Maj , 2011 Hej igen! Finns en bild på vajrarna på länken här nedan. http://www.geting.se/viewimage/image/306783-DSC01014.JPG Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CarolinaE 1 Postad 28 Maj , 2011 Hej Som jag förstår på dej så e de bara byglar du behöver ? Maila mej ditt namn å adress så fixar jag byglar till dej. Mvh /Carolina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser