2HOT4U 3 Postad 19 Maj , 2011 var kan man hitta sånna? finns några justa i USA går det att hitta liknade här hemma? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 20 Maj , 2011 Finns hos alla båthandlare. Men fråga om hållare till pulpit-rör och inte reling. Relingen är kanten på själva skrovet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maximarcus 8 Postad 20 Maj , 2011 Googla på fend-fix så hittar du det du söker! /Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 21 Maj , 2011 ska leka lite MacGyver hade några ankarkrokar i plast som jag tänkte testa med vad tror ni om idén? http://www.skanebeslag.se/katalog.php?kat=3415&fam=2762 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 22 Maj , 2011 En fender kan ju dra i kroken med en väldig kraft om den tex ligger mellan en brygga och båten. Skulle inte lite på något oprövat då. Det är dyrt både med nya fendrar och trist att laga skadad gelcoat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 22 Maj , 2011 Konstruktionen på den gör ju att den öppnar sig om fendern blir belastad neråt vilket dom alltid blir, jag tror den kommer att släppa vid väldigt låg belastning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bodeln 0 Postad 22 Maj , 2011 TIPS! Jag har precis köpt nya Fender-fix från Marinaman. Det blev betydligt billigare än hos de andra lokala handlarna jag jämförde med. http://www.marinaman.se/fendfix-fenderfaste-2pack-p-4876-c-427.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 22 Maj , 2011 kika oxå på dom men har lutande rör i fören så jag tror att den kommer att glida när då skulle vara perfekt om man kunde hitta dom första jag länka till så man kan låsa fast hållaren tips på var man kan hitta spännband där själva spännet är i plast? Senast ändrad av 2HOT4U | 22 maj 2011 | 18:03 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser