Regalmicke 0 Postad 16 Maj , 2011 Införskaffade en amerikansk daycruiser i höstas (en Regal 242). När det nu är vår och man ska ut å köra upptäckte jag att jag inte får upp tanklocket. Det är även även två små hål i tanklocket. Är det någon som vet om det krävs något verktyg eller är det bara jag som är för svag ? Kanske en löjlig fråga men ändå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rickyticky 0 Postad 16 Maj , 2011 Det är en speciell nyckel för det. Har själv fuskat med två skruvmejslar som också kan användas om man vill ! Är det min gamla 242:a du köpt ? (Fenderhållare i fören, Garmin 420s om jag minns rätt) MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Regalmicke 0 Postad 16 Maj , 2011 Stämmer nog bra det. (TAZ) Tänkte ev. ringa dig. Får väl fuska jag med då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rickyticky 0 Postad 16 Maj , 2011 Lite svårt att ringa mig kanske då du inte vet vem jag är.... Sålde båten sommaren 2007 till en kille från Åmål, saknar den dock Du vill inte sälja tillbaks den till mig ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Regalmicke 0 Postad 16 Maj , 2011 Jaha. Jag trodde du var den jag köpte den av. En kille i Norrahammar. Vill inte sälja den än iallafall. Måste prova denna sommaren först. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rickyticky 0 Postad 16 Maj , 2011 Ok ! Trevlig båt-sommar ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hagbard1 0 Postad 16 Maj , 2011 hade samma problem till min bayliner köpte en nyckel på Recom AB http://www.recomab.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Regalmicke 0 Postad 17 Maj , 2011 Tack för tipset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 289 Postad 17 Maj , 2011 Om du inte hade tipsat ang tanklocket så kanske du hade fått köpa den när soppan tog slut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rickyticky 0 Postad 17 Maj , 2011 Hehe, jupp my bad Eller så använder jag min fjärrstyrda avstängningsknapp som jag i hemlighet monterade in och väntar ut honom..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser