hagge4810 0 Postad 10 Maj , 2011 Hej har en searay 240 sundancer -00 med bravo drev men vet inte om det e ett bravo one two eller three någon som vet hur man kan se vilket jag har Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 11 Maj , 2011 Bravo I Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 11 Maj , 2011 Bravo II Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 11 Maj , 2011 Bravo III Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 11 Maj , 2011 Alpha One Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carnage 0 Postad 10 Juli , 2011 Jag tänkte låna tråden och fråga om någon vet om ett bravo 3 drev passar på samma sköld som ett Alpha One drev sitter på nu? Vill nämligen byta upp mig lite då jag har en 454 i. Vad behöver man mer göra om det nu passar? Mvh Senast ändrad av Carnage | 10 juli 2011 | 23:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 10 Juli , 2011 Det passar inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carnage 0 Postad 16 Augusti , 2011 Satt och kollade på en annons där det står att båten har bravo one drev med dush. Vad menas med detta? Eller är det bara felskrivet? http://www.blocket.se/stockholm/Chris_Craft_Scorpion_Stinger_260_HOSTPRIS_35505409.htm?ca=11&w=1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wilderwein 2 Postad 16 Augusti , 2011 Nej det är nog rätt, när man planar med båten hamnar ovandelen av drevet över vattenytan. Vid stort effektuttag kan det då vara bra att kyla den övre delen med vatten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 17 Augusti , 2011 Drevdusch Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser