SeaRay68 0 Postad 9 Maj , 2011 Hej! Jag undrar om det möjligen finns någon som vet vart man kan få tag i en sommarplats i Stockholms skärgård, farvattnen mellan Nynäshamn och Värmdö? Kanske ska du själv inte använda din plats i sommar och kan tänka dig att hyra ut den några veckor i slutet av sommaren? Perioden jag tänkt mig är fr o m mitten på Juli till mitten av September, men detta kan alltid diskuteras. Min båt är 34 fot lång och 3.65 meter bred, djupgående 1.80. Hör gärna av dig på ml430_68 (att) hotmail.com Mvh Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 9 Maj , 2011 Har du kollat med dom stora marinorna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaRay68 0 Postad 9 Maj , 2011 Hej! Jag ringde Karlslund, men där var det tvärkört. Dessutom hyr dom bara ut för hela sommaren vilket kan innebära att det drar iväg i pris. Min tanke var ev att hitta någon som ändå skulle ta sin båt på långsegling el likn i sommar. Troligtvis har jag en likvärdig båtplats att byta med i Mälaren om inresse finnes (Mariefred). /Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser