bladh 1 Postad 6 Maj , 2011 Hejsan, någon som har/haft en Ryds 478 GT och kan berätta om det ska sitta någon slags länsplugg på den? Om jag förstått rätt så ska man stänga länsen under färd (iaf om man är några stycken). Men på min så är det bara ett runt hål utan någon möjlighet att stänga (bakom batteriet). Kan det vara så att jag saknar en del, eller har jag bara inte förstått hur man stänger? Mvh, Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StayPuft 0 Postad 6 Maj , 2011 Hej! Har en HR440SC och den har också bara ett hål eller rättare sagt en skrovgenomföring längst ned i ena hörnet. När jag köpte den fick jag med en expanderplugg som man petar i där när det är dags att ut och åka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bladh 1 Postad 6 Maj , 2011 Hej, okej, jag får ta och skaffa mig något liknande. Trist när det rinner in vatten.. Hälsn Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bladh 1 Postad 7 Maj , 2011 Så, nu har jag lärt mig att det fanns ett vred under sittbrunnen för att stänga länsen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser