Mae77 0 Postad 6 Maj , 2011 Jag har en 90 Mariner 4-taktare från 2001 och jag hade tänkt att lackera om kåpan svart och sätta Mercury dekaler i stället. (Det är ju samma motor) Har hört med en båthandlare och priset låg på 1.100:- Detta tyckte jag var ett hutlöst pris för några dekaler. Hittade en sida i USA som heter www.outboarddecals.com som säljer dekalsatser till lägre priser. Dock så kan man åka på tullavgift och då blir ju inte prisskillnaden så stor längre. Någon som vet om det finns något liknande företag i Sverige som säljer dekaler till Mercury till bra pris? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 6 Maj , 2011 Dekaler är dyrt, men testa att sök på engelska ebay.co.uk där finns endel. mariner ouboard decals Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 7 Maj , 2011 Kolla med Dekaltrim de brukar lösa det mesta vad gäller dekaler. http://www.dekaltrim.nu/?gclid=CIusz8yP1agCFRov3wodwQ75BA Har dom inte just de som du önskar så fota av en motorkåpa och skicka över till dom så fixar dom säkert dekalerna som du vill ha. Hyfsade priser också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser