Gå till innehåll
fredag 09 januari 2026
darkien

nån runt åkersberga som skulle vilja lära en student lite basic grunder i segling?

Rekommendera Poster

är  32 årig kille  som pluggar till lastbilsmeck  o har därför inte  ekonomi attt gå  seglarkurser men är intresserad av att lära mej grunderna i segling  så finns de nån vänlig skäl som  bor runt åkerberga trakten  typ vaxholm åkersberga ljusterö norrtälje   som skulle ha lust  o  visa lite grunder i utbyte mot en billig peng eller  nån praktisk tjänst då ja  e lite allt i allo  gällande motorer  o bilar m,m

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Din stackare! Inget napp!
Hade du bott i Sundsvall hade jag gladeligen erbjudit mig att inviga dig i seglingens mysterier.

Konstigt att ingen nappar?
De flesta seglare jag känner är lika pigga som Jehovas på att frälsa folk till seglare!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Brukar Jehovas sträva efter att rädda folk från segling?

Nu finns det ju andra forum, där trådskaparen fått ett kanonerbjudande.

Men han står nog öppen för fler förslag. Sen skall det ju till att passa ihop tider och stunder. Inte alltid lätt.

Darkien - du har ingen båt - eller? Annars hade det varit kul att följt med en sväng på Trälhavet när jag är i Stocholmstrakten.

tommy

Senast ändrad av toaen | 03 maj 2011 | 17:27

post-945-1394236699,499_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ta med en flintastek, en packe rövarhistorier o ev en Captain Morgan till Värmeland (Du vet.. där FBK bor)  så får du segla m mig till du längtar efter betongplattorna igen ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...