pethe 0 Postad 29 April , 2011 Hej! Burit mig klantigt åt, hade sönder ena framrutan på maximen när jag skulle byta torkarmotor. Hur får man isär rutramen, går dessa rutor att köpa som originaldel, eller är det till o malla själv. Skit och nu ramla sjösättningen en bit längre fram ,allti är de ngt. Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matpe 0 Postad 30 April , 2011 Mig veteligen finns det inga originalreservdelar att tillgå, det är nog bara att malla av och kontakta närmaste glasmästare. Mvh Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 30 April , 2011 Usch så tråkigt... Malla å gå till glasmästaren, eller ring efter honom å låt han göra allt. Kämpa på! /andreas Just det, hur bar du dig åt??Så vi vet hur vi inte ska byta torkarmotor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bjorlanda 0 Postad 24 Maj , 2011 Varning!!!!!!! Skall du anlita någon så akta dig för CN Båtrutor på Öckerö. Det är en ren bluffirma. Ringde i Januari för att få ruffrutorna bytta på min Maxim. Detta skulle han fixa, beställa rutor och allt som behövdes. Han skulle även sätta in dem. När april kommer ringer jag och han säger att skall ta det i slutet på månaden. Jag ringer och ringer och får olika besked, till slut svarar han inte i telefon längre. jag hittade då Hönö Båtrutor, ringde upp och förklarade hela situationen, Dagen efter 6/5 var han ute och mallade och till helgen 28-29/5-11 skall han montera. Så återigen VARNING FÖR CN BÅTRUTOR PÅ ÖCKERÖ. har efter denna incident hört fler som råkat illa ut. Bjorlanda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 24 Maj , 2011 Har precis motsatt erfarenhet än dig då jag förra året krossade en ruta så gick det väldigt smidigt med denna firma och ett väldigt bra bemötande fick jag också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matpe 0 Postad 24 Maj , 2011 Tråkigt att höra. Jag har som tidigare inlägg mkt goda erfarenheter av c-n båtrutor. Han var mkt ärlig med att det var ganska långa leveranstider, men det han lovade höll han. Mvh Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser