Gå till innehåll
måndag 13 januari 2025
pethe

Rutor Maxim

Rekommendera Poster

Hej!

Burit mig klantigt åt, hade sönder ena framrutan på maximen när jag skulle byta torkarmotor. Hur får man isär rutramen, går dessa rutor att köpa som originaldel, eller är det till o malla själv.

Skit och nu ramla sjösättningen en bit längre fram ,allti är de ngt.

Peter

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mig veteligen finns det inga originalreservdelar att tillgå, det är nog bara att malla av och kontakta närmaste glasmästare.

Mvh Mattias

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Usch så tråkigt...

Malla å gå till glasmästaren, eller ring efter honom å låt han göra allt.

Kämpa på!

/andreas

Just det, hur bar du dig åt??Så vi vet hur vi inte ska byta torkarmotor.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varning!!!!!!! Skall du anlita någon så akta dig för CN Båtrutor på Öckerö. Det är en ren bluffirma. Ringde i Januari för att få ruffrutorna bytta på min Maxim. Detta skulle han fixa, beställa rutor och allt som behövdes. Han skulle även sätta in dem. När april kommer ringer jag och han säger att skall ta det i slutet på månaden. Jag ringer och ringer och får olika besked, till slut svarar han inte i telefon längre. jag hittade då Hönö Båtrutor, ringde upp och förklarade hela situationen, Dagen efter 6/5 var han ute och mallade och till helgen 28-29/5-11 skall han montera. Så återigen VARNING FÖR CN BÅTRUTOR PÅ ÖCKERÖ. har efter denna incident hört fler som råkat illa ut.

Bjorlanda

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har precis motsatt erfarenhet än dig då jag förra året krossade en ruta så gick det väldigt smidigt med denna firma och ett väldigt bra bemötande fick jag också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tråkigt att höra.

Jag har som tidigare inlägg mkt goda erfarenheter av c-n båtrutor. Han var mkt ärlig med att det var ganska långa leveranstider, men det han lovade höll han.

Mvh Mattias

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...