jimmen 0 Postad 26 April , 2011 Hej, Precis som det står i rubriken gäller det en Evinrude 40hp från 1967. Finns det någon chans att få fatt i reservdelar? Det jag behöver är en nål, flottör och solenoid. * Hade det inte varit en gummispets på nålen hade jag svarvat och fräst till en ny. Tacksam för hjälp /Jim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Elegancej 24 Postad 26 April , 2011 Prova marinhallen i Eskilstuna www.marinhallen.nu www.boats.net hade visserligen bara till 1968 men det kan ju kanske vara samma till fler årgångar. // Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jimmen 0 Postad 27 April , 2011 Tack för hjälpen, Marinhallen hade sakerna jag sökte och jag får det inom en vecka. =) Äntligen ska jag få testa min SELCO för första gången. Den har bara stått i garaget i 7år. /Jim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Elegancej 24 Postad 27 April , 2011 Kul att kunna hjälpa till, marinhallen hade inte det jag skulle ha (har en Force US Marine 125 HP) så jag fick handla i USA men det är på väg det också men tar lite längre tid bara. // Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser