Gäst M Postad 21 December , 2004 Jag går just nu och drömmer om en http://www.ribunlimited.se/ Och deras 600 som är så grymt snygg, klurar på att ha den på trailer och slänga i den när man vill åka. Någon som vet vad förbrukningen är per distans med en 90hk motor? //M Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Northbeach_Sthlm 0 Postad 23 Augusti , 2016 Själv kör jag en Weedo Rescue Rib, längd 6 m bredd 2,3m Har letat på nätet och bara hittat 2 st ytterligare som används av räddningstjänsten. Hej, Hur ser din ut? Jag tror att jag kan ha en liknande som jag ska fixa i ordning. Har du bilder på den som jag kan få se. Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AlfaAlfa 63 Postad 23 Augusti , 2016 Förbrukning med moderna motor bör ligga på under fart i knop som liter/timme - så att i 35 knop har du ca 32 liter i timmen. Så att du ska ligga under 1l/nm. Jag har haft RU 700 med 150 hk och hade under 1 liter/distans ända upp til över 50 knop... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser