loke67 1 Postad 21 April , 2011 Mina vita galon dynor är inte längre så vita som jag skulle önska, vad rekomenderar ni för att göra rent galon utan att man skadar ytan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nbottning 2 Postad 21 April , 2011 Ajax fönsterputs, men testa lite försiktigt först så det inte löser upp Har dock fungerat för mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter069 1 Postad 22 April , 2011 Hej, Något som skall vara bra som jag inte sjäv har provat men fått rekomenderat är mirakelsvamp Saxat från boatlife ett exempel. Boatlife För övrigt kan jag rekomendera Allputs världens bästa medel. Fungerar på allt som tål vatten. Fungerar även tex på spishällen, rostfritt, koppar gympadojor mm.mm Går inte utan... //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 22 April , 2011 Brukar duga med såpa och vatten. Om du vill veta mer så finns det en tråd från 2009 enligt nedan. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=263580 Läs den. Kanske ger något annat att tänka på? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
loke67 1 Postad 22 April , 2011 Tack för alla svar, ska ut och testa lite olika i morgon, nu är det dags för Påsk middag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser