Pinglan 0 Postad 20 April , 2011 Hej, har nyligen köpt en liten segelbåt, hon ligger i Norrtälje. Jag söker en liten båtklubb i Stockholmsområdet. Har någon något tips på en trevlig klubb utan kö eller möjlighet att hyra en andrahandsplats. Det måste ju finnas... men var??? Hoppfull Ingela (073-9861602) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 194 Postad 20 April , 2011 Se svaren i din andra tråd, http://www.maringuiden.se/forum/;thread=391006 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
adeck700 0 Postad 1 Maj , 2011 Pröva Södertälje båtsällskap SBS , Trevlig klubb , med aktiv segelsektion. Senast ändrad av adeck700 | 01 maj 2011 | 07:34 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 1 Maj , 2011 Prova Fisksätravarvet de hadde en annons i veckan om att de har lediga platser. Men en båtklubb i Sthlm kan du nog glömma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst silviasurfarn Postad 1 Maj , 2011 Kan kanske vara värt att kolla med http://www.fisksatrabatklubb.se/ Man kan ligga där som gästliggare ganska billigt tycker jag (har gjort det själv en sommar). På hemsidan kan du mata in dina uppgifter och se vad det skulle kosta. Vet dock ej hur det är med lediga platser i år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 1 Maj , 2011 Jag bor i ÅMBK. Trevlig båtklubb; yes, check. Utan kö; halvcheck, det rör sig i kön i år. (Och typ av båt spelar roll, det gäller att passa i storlek på den plats som blir ledig.) Andrahandsuthyrning; Nix. I de flesta båtklubbar så måste man bli medlem för att ställa sig i kö. Så även hos oss: länk Senast ändrad av Anders_St | 01 maj 2011 | 10:05 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
shipsim 0 Postad 1 Maj , 2011 Det där är ju inget lätt kapitel... Jag har kollat runt en hel del... hittade till slut plats på Slagsta Marina. Inte opitmalt för oss men det är i alla fall en plats i väntan på en plats närmare hemmet i Liljeholmen. Vi förväntar oss en kötid på cirka 2 år... Gläds dock över att åtminstone ha fått en plats.... //Matthias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser