motorknasen 1 Postad 19 April , 2011 Hej om jag förstått det hela rätt så ska det låta en ton när man slår på tändningen, om något sedan är fel blir för varm eller oljan är låg så blir det tonstötar. Jag får inte ens startljudet någon som har några tips? Mercury135Hk från 1995 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tornado 0 Postad 21 April , 2011 Om du inte ens får något startljud skulle jag först kolla dödmansgrepp (om du har det) sen batteriet. Det låter som motorn inte får någon ström... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
motorknasen 1 Postad 21 April , 2011 Nytt batteri & inget dödmansgrepp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 21 April , 2011 Du måste ha dödmansgrepp inkopplat, utan den kan du inte starta motorn (säkerhetsåtgärd). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Herwamannen 0 Postad 21 April , 2011 Trasig summer kanske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Herwamannen 0 Postad 21 April , 2011 Startar motorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kad300 0 Postad 21 April , 2011 Hej givetvis inget ljud om batteriet är slut. (skall tjuta 1 sekund) dödmans har inget med detta att göra piper den ca 4 gånger per minut olja låg / dålig kylning tjuter den hela tiden ingen olja/överhettning/ingen kylning kolla säkringar och dyligt där hittar du nog felet vaningssummer har jag aldrig hört att den gått sönder, lätt att koll:) startar den med eller utan pip mvh Rickard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
motorknasen 1 Postad 27 April , 2011 Motorn startar utan ett ljud! kollar säkringar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
motorknasen 1 Postad 28 April , 2011 då har man kommit dit att man fått igång ljudet dock tjuter det hela tiden? skall bara tjuta i två sek systemet ska testa sig, sedan ska det bli tyst någon som har någon idé vad jag ska göra eller byta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser