christoferrosengren 0 Postad 15 April , 2011 STHLM (5G482S2) bytes mot Skåne/danmark (5G602S2). 2010 års kort felfritt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WaWa 0 Postad 15 Maj , 2011 Hej Jag köpte för 1 månad sedan en båt i Danmark med en Lowrance GPS. I denna finns vad jag tror du söker, men den heter, Format Gold, Size: 15G 3XL, Medium MMC. Enl. säljaren finns syd- Sverige med (jag såg själv Danmark när jag provkörde där). Då jag själv kommer ha båten i Mälaren så passar mig 5G482S2 betydligt bättre. Hör av dig vid intresse MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WaWa 0 Postad 16 Maj , 2011 Hej igen Den jag har heter tydligen 45XG och täcker hela, From Denmark to Germany. Denmark, Germany (From Delfzijl to Kolobrzeg in Poland), Norway from Flekkefjord to Oland south in Sweden. Including Skagerrak, Kattegat, Oslo, Copenhagen, Goteborg, Bornholm, Sjaelland, Lolland, Fyn and German Lakes. Se mer på http://www.navionics.com/Charts_GoldPlus.asp?More=1&ChartSizeID=8&GoldCode=45XG Jag är som sagt intresserad att byta till Mälaren. Hälsningar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser