aantonh 0 Postad 10 April , 2011 tjena, någon som har en ide hur jag kan göra så det inte är några hål i instrumentbrädan? typ spackla eller något sånt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
facil26 3 Postad 10 April , 2011 Om det vore min båt och instrumentbrädan är slät,då så skulle jag tagit klar uv best. polukarbonat dvs plast o lackat i båtens kulör på baksidan o momt. mlämpligt montagelim skruv. Sen kan du göra nya hål för logg o kompass om du vill. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aantonh 0 Postad 11 April , 2011 jag fattar inte vad du menar.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aantonh 0 Postad 12 April , 2011 ingen som har en ide? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dominator 0 Postad 12 April , 2011 Jag skulle såga ut skivor som passar hålen å plasta in dom från bägge håll. sen slipa de jämnt å lacka om panelen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
aantonh 0 Postad 12 April , 2011 aa skulle nog kunna funka, är det viktigt att plasta från båda hållen? räcker det inte med bara bakifrån? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser