Gå till innehåll
onsdag 15 januari 2025
Torgny-3055

Hej alla Bayliner ägare

Rekommendera Poster

Jag har fått kontakt med en som har fått köpa dom lite äldre rintnigarna och mallar  från Brunnswick på våra inredningar som stolar, soffor och standard kappelen . Eller som i mitt  fall en soldyna till min 3055a  .Alla vet vad dyrt det är om man ber en kapell makare att sy en dyna eller klä om stolar, kapell etc . Jag är mycket nöjd med resultatet . Att sätta in dragkedjor brukar vara ganska dyrt i mitt fall ingår det  6 stycken . Jag köpte nu bara skinnet för att få ner volymen och  fraktkostnaden. Så skum madrassen får jag köpa själv och skära till. Fick med pappersmallar att skära efter . Mitt pris för detta blev 3 000kr för material ,arbete frakt och tull o moms ganska överkomligt  tycker jag dollarn är ganska låg nu 6,30 kr  . Ni som är intresserad maila mig så får ni mail adressen till Kim .

// Torgny

Senast ändrad av Torgny-3055 | 10 april 2011 | 15:29

Senast ändrad av Torgny-3055 | 10 april 2011 | 15:30

post-10014008-1394236670,9187_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Finns det ingen som är intresserade av det härblush.

Hon har dom mesta av ritningarna till våra båtar . Gör som jag  skriv vilken modell ni har och årsmodell och skrovnummret  för säkrehets skull och vad ni vill att hon ska göra och begär ett pris på detta . Svårarae än så är det inte .

Mvh Torgny

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...