Torgny-3055 30 Postad 6 April , 2011 Jag har fått kontakt med en som har fått köpa dom lite äldre rintnigarna och mallar från Brunnswick på våra inredningar som stolar, soffor och standard kappelen . Eller som i mitt fall en soldyna till min 3055a .Alla vet vad dyrt det är om man ber en kapell makare att sy en dyna eller klä om stolar, kapell etc . Jag är mycket nöjd med resultatet . Att sätta in dragkedjor brukar vara ganska dyrt i mitt fall ingår det 6 stycken . Jag köpte nu bara skinnet för att få ner volymen och fraktkostnaden. Så skum madrassen får jag köpa själv och skära till. Fick med pappersmallar att skära efter . Mitt pris för detta blev 3 000kr för material ,arbete frakt och tull o moms ganska överkomligt tycker jag dollarn är ganska låg nu 6,30 kr . Ni som är intresserad maila mig så får ni mail adressen till Kim . // Torgny Senast ändrad av Torgny-3055 | 10 april 2011 | 15:29 Senast ändrad av Torgny-3055 | 10 april 2011 | 15:30 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torgny-3055 30 Postad 10 April , 2011 Finns det ingen som är intresserade av det här. Hon har dom mesta av ritningarna till våra båtar . Gör som jag skriv vilken modell ni har och årsmodell och skrovnummret för säkrehets skull och vad ni vill att hon ska göra och begär ett pris på detta . Svårarae än så är det inte . Mvh Torgny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser