Shahram 0 Postad 6 April , 2011 Hej Alla båt vänner! Jag har fått brygg plats i en annan hamn som jag hade väntat på länge!! Men det är inte plats mellan Y-bvommar!! Då ska jag lägga till med sidan, till bryggan som inte är flyttbrygga: jag har en B31 alltså med plast skrov. Vad har ni för erfarenheter om att lägga till med sidan en hel säsong? Blir det inga skador på skrovet? Hur bör man göra? Tacksam för tips och råd. Shahram Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Misil163 0 Postad 6 April , 2011 Hur ser platsen ut? Är den skodd, då räcker det med fendrar och långa spring. Finns det möjlighet att dra ut båten från bryggan/ kajen, så blir det oxå bra. Ligger platsen skyddad inne i hamnen eller längre ut vid svall och sjögång? Lite svårt blir det ju att svara, men det behöver ju inte bli dåligt. Kan du lägga upp en kartbild över hamnen? /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 6 April , 2011 ..........................och kanske en vanlig bild på platsen. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser