jonnywid 0 Postad 4 April , 2011 Efter en hård och kall vinter så är det nu snart dax att kasta båten i spat.. Skall väll slipa och bättra lite här och där största jobbet i år är att ta hand om kölen. Den har blivit lite rostig och inte så fin som man vill att den ska vara när den står här ute på gården. Ska se vad som blir bäst vet inte riktigt vad som är bäst på en järn köl. Har ni planer för våren vad ska ni göra med era båtar? Har försökt att få oss sammlade med alla MÖRE 30 båtar på samma plats men inte fåt något direkt gensvar, om jag läger ut en vink nu så kan vi se om det finns intresse. Jag har ju min hamn i Sjötorp men vart vi träfas eller om det går att ordna små träffar ute i vänern så vore det kul. Vart i sverge har vi våra medlemar?? Skulle vara kul och ha en anning om vart man kan träffa klubb kompisar om man är ute och glider.. På med overolen och slipa er fram till sjösättning nu så hoppas jag vi ses på sjön i år!! Vårliga hälsningar Jonny W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser