st39 0 Postad 4 April , 2011 Jag restaurerar vissa delar på min 70-talsbåt och där existerar inte plywood. Söker därför teak och mahognyplank i större (bredare) dimensioner än det som finns som standard. Tips ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 4 April , 2011 Var i sveriges avlånga land finns du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bergius 0 Postad 4 April , 2011 Hej! Stockholm - Märsta Testrum, telefon 0859144130. Förbered dig på en strapats att hitta, för det är i princip omöjligt. Kör av Arlandaavfarten. Sväng av innan Arlanda för att komma ut på den väg som går parallellt arlandavägen. Kör förbi Arlanda, genom tre, fyra rondeller, en bra bit tills du kommer till en T-korsning. Sväng höger och kör max någon kilometer. Vänster in på en skogsväg med en gul grind. Framme. Ring innan för att kolla att de är där. Ett litet gäng sköna killar i skogen sitter på fantastiska träresurser. Lycka till. Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
st39 0 Postad 4 April , 2011 Bor i Dalarna (utanför Ludvika) men har båten i Västerås. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
st39 0 Postad 4 April , 2011 Tack Bergius ! Jag ringde och beställde material direkt. Stygge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bergius 0 Postad 5 April , 2011 Härligt! Lycka till! /A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser