Anyone 0 Postad 30 Mars , 2011 Hej på er. I min Biscaya sitter en Perkins 145 hk, backslag och en vinkelväxel. Förra sommarens hemresa slutade med bärgning eftersom min vinkelväxel rasade ihop. Nå´ n som har ett stalltips vart jag kan hitta ett fungerande då det inte verkar vara möjligt att renovera: Walter Gear Drive Serial 12800 Ratio 1.52-1 Part# RV 30 D Pls help !!! Anyone Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eilean 3 Postad 30 Mars , 2011 Jag antar du kollat här: http://www.waltergear.com/vd.htm Men det blir ju långt bort och är säkert dyrt. Men dom kanske har något tips om resurser i Europa. Senast ändrad av Eilean | 30 mars 2011 | 17:44 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anyone 0 Postad 30 Mars , 2011 Tack, har kollat. Även lyssnat lite med den svenska återförsäljaren. Ska kontakta USA i morgon. //Anyone Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anyone 0 Postad 1 April , 2011 Ingen som har ett tips vart jag kan söka? Fick ett pris från USA, men som jag misstänkte så var priset väl saftigt frakt... Anyone Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anyone 0 Postad 8 April , 2011 Tydligen en svår nöt detta......... ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anyone 0 Postad 14 Maj , 2011 Synd, är ganska säker på att den finns en vinkelväxel till mig i en gömma någonstans.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anyone 0 Postad 21 Maj , 2012 Blir en helt ny vinkelväxel direkt från USA - på väg hem nu. Kostnad? Ja, inte sjutton är det billigt, men jag måste säga att Walter i USA har varit oerhört hjälpsamma och proffesionella. //Snart i Vänern igen (hoppas jag) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser