Minona 2 Postad 27 Mars , 2011 Hej! Jag har ett 100 drev med tillhörande orginal lyft. Förra sommaren så hade jag drevlyft men fick det aldrig att fungera. Nu när båten var uppe och jag försökte fatta mig på det så insåg jag att jag var tvungen att ha växeln i back för att den skulle kunna röra sig. Så jag testade och ta det upp och ner flera gånger utan några problem. Nu för några veckor sen skulle jag testa det igen, och då fungerade det inte. Jag har gjort en liten film med min telefon som visar vad som händer när jag trycker uppåt på kontrollpanelen. Jag filmar kolven. http://www.youtube.com/watch?v=rZ8SR2sOIo4 Finns det någon klok person som vet vad problemet är? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sanktanna 257 Postad 27 Mars , 2011 Hej. Du får plocka isär cylindern och byta kolvtätning om det finns några delar att få tag på. Alt. hitta något beg. Ingemar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minona 2 Postad 27 Mars , 2011 Tack för ditt svar! Ska försöka att öppna den imorgon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser