V8dc 0 Postad 14 Oktober , 2004 Är det en bra båt? Funderar på att sälja min dc till förmån för något större som man kan bo i några dagar. En kompis tyckte att Scand 27 var ett bra alternativ. Hyffsat rymlig till överkomligt pris, enligt honom. Båten måste rymma 2 vuxna och 2 barn i 10-års åldern. Jag har endast sett en sådan på bild... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Marcus Postad 3 November , 2004 Hej Du, Jag har varit väldigt nöjd med min. Stabil och trygg i gång. Fina utrymmen. Min är utrustad med en VP 165hk. Ifall en marshfart på 15-17 räcker så gård den fint. I annat fall gäller det att hitta en med 200 hk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 3 November , 2004 Vad får man räkna med att ge för en sådan? Vilka svagheter ska man leta efter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 3 November , 2004 Hej, Kolla med någon i Skandklubben här på maringuiden.se Klicka på länken: http://www.maringuiden.se/klubbar/;id=9 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
V8dc 0 Postad 4 November , 2004 Tackar! Men det fanns inte mycket matnyttigt där... Eller också letar jag på fel sätt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser