snottra 7 Postad 26 Mars , 2011 WTF fick detta på min mail hi. Hello dear, Hope you are great today? am miss Cindy Ellison, a young looking lady, am new here today in search of a nice caring friend,i picked interest in you after viewing your profile and i will like to have a chat with you, if you dont mind you can write me at(cindy1x1@yahoo.com) I will send you my picture and tell you more about my private life. Take care and God bless you. (cindy1x1@yahoo.com) nån mer som fått samma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 26 Mars , 2011 Jo, 3 st. för en stund sedan. Det är en annan variant av det som Peja fick 09.35. (Nigeriabrev) Släng skiten och svara inte . Inte ens för skoj skull! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 26 Mars , 2011 mm förstog att det va nått tokigt med detta mail ,hur fan har dom fått tag på det ,har dom hackat maringuiden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Gobben Postad 26 Mars , 2011 Du kan nog ha en poäng där. Det går ju inte att utläsa någons profil om man inte har anonserat ex.vis, och sjöboden kan man ju se utan att vara medlem. Frågan är om det hjälper att göra admin uppmärksam på problemet. Det enda raka är att vara konsekvent och strunta i denna typ av mail, så att ofoget får ett slut. I mitt fall så stämde ju innehållet inte alls eftersom man inte kan utläsa annat av min profil än att jag fyllt 60. Min hustru skrattade lite rått åt a young looking lady! Nog mer troligt att det är en man som skrivit, om man nu skall tro polisrapporterna i dagspressen. Edit; Lade till text och tog bort orelevant dito. Senast ändrad av Gobben | 26 mars 2011 | 19:18 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
giotas 1 Postad 26 Mars , 2011 Jepp exakt samma mail har jag fått! Bara kasta i papperskorgen =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 27 Mars , 2011 Också fått exakt samma mail - gick direkt i papperskorgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 27 Mars , 2011 Så länge du inte svarar på mailet, så har inte avsändaren din mailadress. Svarar du på mailet kan du vara säker på att få en hel drös med spam, dagligen. Mailadresser verkar vara lite av hårdvaluta därute, för spammarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Runsvik 0 Postad 27 Mars , 2011 ja fick nå annat om nån som ska ge jävla massa pengar till nånting å ville ja skulle hjälpa till bla bla bla.. ja radera på en gång.. vet ej om det är sant eller inte.. stod på engelska! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser