Minona 2 Postad 26 Mars , 2011 Hej! När jag kollade över båten idag hittade jag en rulle med kabel, jag följde kabel och kom då till en sorts givare. Vad är det för givare och vad används den till? Tacksam för snabba svar eftersom jag är i båten just nu och ska snart dra mig hemmåt. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Beetle 0 Postad 26 Mars , 2011 Hej, Var sitter givaren? Det ser ur som en ekolodsgivare. // Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minona 2 Postad 26 Mars , 2011 GIvaren sitter mitt i båten i en Solö aqua cabin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Beetle 0 Postad 26 Mars , 2011 på insidan av botten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minona 2 Postad 26 Mars , 2011 Den går igenom skrovet. Under båten sitter en något större plastsak Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Beetle 0 Postad 26 Mars , 2011 Det är medstörsta sannolikhet en ekolodsgivare. // Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minona 2 Postad 26 Mars , 2011 Okej. Konstigt eftersom vi redan har en vid aktern. Tack för de snabba svaret! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gusta 0 Postad 27 Mars , 2011 Hej,bilden är lite konstigt vänd,men om den sitter i botten,då är det en ekolodsgivare,äldre modell,har du ett sånt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gusta 0 Postad 27 Mars , 2011 Den du har vid aktern,är en modernare modell,om den inte används,klipp kabeln Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser