westgard 0 Postad 24 Mars , 2011 Skriv en rad och skicka en bild så vi får lite båtkännsla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 24 Mars , 2011 Nån som vet var bilden är tagen???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 24 Mars , 2011 Är det ingen som har några fina bilder på sina Båtdamer (För båtar är Damer eller hur,långa och smala eller runda och goda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 24 Mars , 2011 Svarar väl själv då Bilden är tagen vid Åresjön Här kommer en ny Bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 24 Mars , 2011 Och en bild till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 24 Mars , 2011 Här kommer nästa bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 25 Mars , 2011 En bild till för den som är nyfiken,,är det ingen som har egna bilder att dela med sig från båtlivet??????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 25 Mars , 2011 fina bilder från ÅRE Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Mars , 2011 Just nu har jag ingen bild eftersom jag sitter på jobbet och lunchar, men jag tror att anledning kan vara att du lagt tråden under dösnack, hade du lagt den under övrigt så hade den synts åtminstonde att par dagar på första sidan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kapitano 0 Postad 28 Mars , 2011 Nu börjar det med vårproblemen men för min del är de små, byte av avgaskrök och propeller bl.a men det blir så mycket roligare när man kommer i sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kapitano 0 Postad 28 Mars , 2011 Man måste ju äta lite på uppläggningsplatsen och då blir det ingen gormemat men både maten och fikat smakar bra när man äter första gången ombord. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kapitano 0 Postad 28 Mars , 2011 När solen skiner in i båten, under kapellet då är det skönt och längta ut på havet. om lite drygt en månad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 4 April , 2011 Har campat i båten några dagar nu och pysslat med elen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 2 Juni , 2011 Är det ingen som vill dela med sig av sina bilder ?????????????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 291 Postad 10 Juni , 2011 Båtbild å båtbild men väl en kajakbild från en liten tur hemmavid för några veckor sedan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 15 Juni , 2011 Klart man vill dela med sig av fina bilder! Min son en sommarnatt i Kattskär! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 28 Juni , 2011 Den här gillar jag! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 14 September , 2011 Nu friskar vi upp tråden fina bilder Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kapitano 0 Postad 14 September , 2011 Familjen Svan på Styrsö är fin mot det för tillfället rena vattnet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akkibat 1 Postad 27 September , 2011 Jag hade inga bilder men era var fina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 11 Oktober , 2011 sommar segling i Hagel vid väddö kanal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 8 Januari , 2012 Sommarbilder finns det gott om. Den här är pinfärsk, utanför min brygga mitt i Mälaren. Isen 10 cm och datumet 8 jan 2012 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 10 Januari , 2012 Seiling, snart e ve där ijenn... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 10 Januari , 2012 Utkäften Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 Januari , 2012 Djupsundsholmarna utanför Hyppeln. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 12 Januari , 2012 Gästbryggan vid Handelsman Flink på Flatön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 2 Februari , 2012 Uppifrån berget på Storholmen i Medelpad. Skyddad hamn, i vissa vindar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vhisla 1 Postad 8 Februari , 2012 En liten annorlunda bild kanske. Detta är en målning baserad på några bilder vi tog ute vid kallskär i sommras. Om någon av er skulle vilja ha en målning på er ögonsten (det fanns ju gott om vackra bilder i tråden) får ni gärna kontakta mig så hjälper jag er. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 Februari , 2012 Lite annorlunda, ja...men bedårande fin. kommer att skicka en bild till dig efter helgen som kommer. så får vi via mail tillsammans avgöra om det kan bli fint på en duk. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser