Gäst Erik Postad 13 Oktober , 2004 ok, det här kanske räknas som reklam, men det är inte ett företag som ligger bakom så jag hoppas att det är ok ändå... vi lottar ut biobiljetter och presentkort till de som ställer upp och hjälper oss (elever på Berghs) att svara på några korta frågor om båtar och försäkringar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 14 Oktober , 2004 och frågorna finns?... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
norpan 0 Postad 14 Oktober , 2004 Ge mig frågorna så skall jag nog svara, vore lite skojigare med en liten länk eller så! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Segelbo 2 Postad 14 Oktober , 2004 Du skall se att vi nog skall komma på frågorna själva också... :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
norpan 0 Postad 14 Oktober , 2004 Ett försäkrings Jeopardy vad trevligt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 14 Oktober , 2004 Svaret är Vad är båtförsäkring? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Erik Postad 14 Oktober , 2004 Ja just det... här är länken också: http://www.bodytag.se/forsakring/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser