gockemannen 0 Postad 20 Mars , 2011 Tänkte kolla med hjärntrusten här på forumet om värdet på en av mina båtar som skall avyttras inom kort. Den som skall bort är en finnspeed 745 med en suzuki exante 200hk från 91. Nytt förra året är kylskåpet, elsystemet, styrningen, solcellspanel, toa. Dåligt kapell annars i gott bruksskick. Köpte den för 115000 och har lagt ut en del men räknar inte med att få igen allt det. Vad skulle jag kunna få för den tror ni? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bensin123 3 Postad 23 December , 2016 (redigerade) Hej! Jag tror jag äger din gamla Finnspeed. Suzuki Exante är inte så vanlig..... Satt den motorn på båten när du köpte den? Redigerad 23 December , 2016 av Bensin123 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 551 Postad 23 December , 2016 Med fem år och nio månader mellan inläggen är det ju fullt möjligt. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 23 December , 2016 Detta verkar bli en intressant tråd, Ts ska sälja båt Första svararen tror att han äger båten. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 23 December , 2016 Oj det missade jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 527 Postad 23 December , 2016 Jag måste ändå gilla Pentax inlägg, det kunde ju ha utvecklats till en riktigt intressant tråd. Mackey 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bensin123 3 Postad 23 December , 2016 Hehe, jag kan förstå att mitt inlägg kan missuppfattas! Dålig formulering från min sida. Som sagt, gått 5 år och 2 ägare sedan tråden startades.................. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser