Gå till innehåll
onsdag 26 februari 2025
thomas-marine

Fick mail från en medlem på maringuiden...

Rekommendera Poster

Som började så här:

Hello my dear and remain blessed. My dear I wrote this mail to you because of my present

situation. i am seeking a helping hand from you. My dear I am Mrs Demesia from the

Philippines and I was married to late Mr Aladino datu Badbaran who was killed in 2009 by

the government gunmen in Barangay Balit, San Luis, Agusan del Norte in the Philippines 

baran50 är alltså en kvinna från Filippinerna som tigger pengar, trodde man slapp sånt på maringuiden??? wink

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Såna här snyfthistorier och även bedrägeriförsök slipper man tyvärr inte på något forum där man kan bli medlem och få tillgång till medlemsadresser.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanske är dax för en riktig captcha lösning innan nya konto godkänns?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag fick samma mail nu idag... Mod eller Admin: Radera denna medlem med en gång, det är enkelt gjort att ta bort kontot...!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag fick samma mail.Sorglig historia det där.. På måndag blir det till att säga upp sig samt kolla in ny båt.

Har dessutom ett arv från en stenrik avlägsen släkting i usa som dött, att vänta.. Ska bara fixa fram mina kontouppgifter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bra idé!

Är själv i samma situation.

Vore tacksam om Ni kunde bistå mig med ex.-vis 10 000:-.

:-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Perfekt, jag är också i behov av lite ekonomiskt stöd och skulle gärna se att ni alla sätter in bara några hunringar var på mitt konto...

Skämt åsido, som någon sa så är det alltid en risk att vara med i olika forum där man anger sin mailadress.

Säkrast är att ha en mailadress som det inte gör något om den blir missbrukad. Från den mailen kan man sedan skicka vidare till sin riktiga mail så att man inte missar något meddelande som man faktisk vill ha.

Att gå ur alla forum är ett tråkitg sätt att lösa problemet på, då har ju den mörka sida så att säga vunnit.

Mackey

Senast ändrad av Mackey | 12 mars 2011 | 18:33

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...