happysix 44 Postad 6 Mars , 2011 Det finns de som kan slappna av när de e på sjön, Som våran hund Melvin t.e.x Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 Mars , 2011 Melvin är trygg med sin skeppare, det är bara att ta åt sig av denna cred, häftig jycke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 7 Mars , 2011 Så cool. Häftig vovve, våran gillar inte allt ljud som motorn ger, som sagt, all creed till er att vovven e trygg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 7 Mars , 2011 Melvin har åkt båt sen han var 8 veckor och sedan flyttade vi permanent till båt när han var 4 månader, så sjövan är han verkligen.( hittills 1500Nm) På onsdag ska vi ta årets första seglats över Ijsselmeer ( Nederländerna)!!! I år ska vi försöka få Melvin att hoppa iland med tampen i munnen.... Jag tar all cred!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 8 Mars , 2011 Häftigt. Hoppas våran lilla blir lika orädd på sjön. Hämtad ikväll så vi har knappt hunnit hälsa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 9 Mars , 2011 Ser underbar ut!!! Se bara till att den lilla får vara med i båten överallt och visa att inga ljud är konstiga så kommer den heller inte bli rädd. Lär den att ha en plats i båten som är säker under gång så lär den sig det rätt fort. Vår ligger på golvet i sittrunnen eller nere i båten i sin hytt( japp, han har en egen....) när vi seglar. när det är lugnt på havet så springer han omkring lite överallt.... Hoppas det går bra med båt inlärningen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Daniel_B 0 Postad 9 Mars , 2011 Cool hund! Liknar mig när jag och några andra åkte över till Riga några veckor innan Estonia gick under... fast jag gled på andra hållet. 32 sekundmeter och jag gled väl en decimeter fram och tillbaka från huvudänden till fotänden.. inte kul. I sommar har jag tänkt att min nya katt ska få lära känna båten.. :-) Det är en Helig Birma som är hur cool som helst.. inte rädd för något. Har redan varit nere vid bryggan och spanat in och det gick bra, så jag tror nog det ska gå rätt bra, tills jag startar motorn. ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 13 Mars , 2011 det viktigaste är att inte dalta med varken hund eller katt, om du inte e rädd e inte de det..... enkelt!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Madeleonten Postad 6 September , 2011 Ljuvligt cool och gullig hund! Jag hoppas våra katter ska bli lika coola, det ser positivt ut hittills! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akkibat 1 Postad 27 September , 2011 Vi ska ha valpar i nästa vecka, räknar med en nio, tio stycken ca, en kommer vi att behålla och hon ska också bli en cool båt hund Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akkibat 1 Postad 4 Oktober , 2011 Här är en bild på min nya båthund (5 månader) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akkibat 1 Postad 4 Oktober , 2011 Och här kommer en på den gravida tiken, Ska föda om 1-3 dagar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser