Guugi 0 Postad 6 Mars , 2011 Jag har köpt en dc64 med leverans i maj! Otroligt glad och ser verkligen fram emot jungfrufärden. Jag u undrarcom någon har tips på var man kan på snyggast/mest praktiska sätt stuva undan fendrarna? Kul att höra om alla era olika ideer. Väl möttJag Senast ändrad av Guugi | 06 mars 2011 | 10:12 Senast ändrad av Guugi | 06 mars 2011 | 10:14 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 6 Mars , 2011 Grattis! Har en själv, vad blev det för motor? Brukar slänga mina i akterstuven. Nån har borrat hål i bottenplattan på det stuvet o på så vis fått dom att stå upp där men då får de inte va så stora. Finns mycket om 64an på MG o många ägare som är aktiva på att skriva. Marty's tråd äntligen beställd är väl den mest omfattande med över 200 inlägg hittills. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Guugi 0 Postad 7 Mars , 2011 Tackförtipset.jagtog150hpmotorn.ären201.årsmodell.jagärintesåbenägenattborrahålibottenplattansjälvtrorjag.funderaromjaginteskahängademvidnabadplatformenmenvetinteomdrtblirsåsnyggt.martystrådärriktigtbra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Smurfen 0 Postad 7 Mars , 2011 Grattis till en mycket fin båt. Funderar själv på att inhandla en. Vad fick du ge för den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Guugi 0 Postad 10 Mars , 2011 Köptedenotestadsåärlitenervös.... Jaggav470ksekmendenärheltny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JuniBo 0 Postad 10 Mars , 2011 Tjena, Det är en kanonbåt så jag tror inte du behöver vara nervös, jag är mycket nöjd med min iallafall. Fendrarna stuvar jag in i babords stuvfack vid badstegen, volymen i lådan är stor men öppningen lite liten men det funkar bra tycker jag. Har också funderat på alternativt arrangemang men inte kommit fram till något bra, båten är lite liten för att montera olika ställningar o dyl. tycker jag. Hälsar Bosse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 10 Mars , 2011 Har du lastat på den mycket tillbehör eller har 2011 ökat så mycket i pris? 2010orna annonserades för 400 jämt med F150 utan utrustning i höstas. Om du har mycket extrautrustning skulle det va kul att veta det rena priset. Du behöver inte oroa dej att du köpt grisen i säcken. Om du använder båten som det är tänkt så kommer du bli mycket nöjd. En fantastisk liten båt! Mej passar den i det närmaste perfekt. Men visst, när man kollar på 65an så märker man ju att vissa grejer inte längre är helt uptodate. Fast tills jag sett en 65a sjösatt så håller jag 64an för snyggare ; ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Guugi 0 Postad 10 Mars , 2011 Jagtyckerockså64a.ärsnyggareän65an.jagkansägasåhärompriset.krisenäröverochrabbatternaärheltborta.duskulleköptförraåretmao.litennavigator.kapell,extrabatter,förtöjningspaketetc.detärmarginellskillnadiprispå65och64ävenom65kännsfräschochfin! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Guugi 0 Postad 11 Mars , 2011 hej igen, vad jobbigt att när jag loggar in med min ipad så blir texten ihopskriven, mellanslag verkar inte fungera.... Jo vad jag ville säga är att rabatterna är defnititvt över men jag hade mycket lull lull du kans säkert få en DC64 ny frö 450 440 beroende på handlare. Vad man längtar till våren alltså!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mrplasma 6 Postad 28 Mars , 2011 Grattis! Du kommer inte ångra dig! :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Guugi 0 Postad 27 April , 2011 har fått båten nu och inser detta var en no-issue. Det finns så mycket plats i stuvfacken att det är bästa platsen för fendrarna. tack för alla hjälp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mrplasma 6 Postad 5 Juni , 2012 Köpte lite fina fendrar till 64:an så hon blir fin i sommar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peterastol 0 Postad 23 Augusti , 2012 En fråga Guugi: Var har du köpt fendrarna på bilden? Dom är hur snygga som helst! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser