stromm 0 Postad 4 Mars , 2011 Hej allesamman jag har en fråga om en mini traktor säkert hemma byggd som enl uppgift har använts på någon marina i Stockholm. Den är svart och det sitter caterpillar dekaler på den,encylindrig tvåtaktare.det sitter en tyngd fram med dragkula på. Om det är ngn som har uppgifter på denna mackapär skulle jag bli glad. Mvh anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gockemannen 0 Postad 4 Mars , 2011 Ganska svårt att svara på med så knapphändig info och utan bild dessutom...lite som att fråga: hur långt är ett snöre... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stromm 0 Postad 4 Mars , 2011 Jo det förståss saken är den att det slog mig att jag skulle fråga här och skrev på måfå.Sen när jag läste mitt eget inlägg insåg jag med att det var lite knapphändigt. Jag tror att den är byggd på en belos eller liknande framvagnen är höjj och sänkbar med en spak. Startmotorn är en likströmsgenerator som manövreras med en spak så den trycks mot svänghjulet. Jag ska se om jag har några bilder på vidundret.det hade jag. mvh anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser