Speldosan 0 Postad 4 Mars , 2011 Funderar på att få revlöddror och revlinor isydda till mitt storsegel då jag nu har rullrev. Någon som har bra förslag på billig segelmakare i Stockholm som kan göra denna ändring av seglet...? /Roland www.vegabåt.se rol.jon@telia.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunerotting 1 Postad 4 Mars , 2011 Kunniga & trevliga. http://www.gransegel.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Speldosan 0 Postad 4 Mars , 2011 Tack för svaret. Ska ringa dom på måndag. /Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snoilsky 3 Postad 4 Mars , 2011 De är säkert helt ok men min erfarenhet är att de provar med ett högt pris. I mitt fall visade det sig att deras lägstapris inte var deras lägsta pris. Det räckte med att rynka på näsan för att få ner priset 34%. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Speldosan 0 Postad 5 Mars , 2011 Ok. Tack. Ska testa. Är priset för högt så går jag till någon annan..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser