crister 0 Postad 4 Mars , 2011 Hej snart ar våren här någon som har tips om ett bra medel man kan polera båt rutan med så man har rena o finna rutor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Mars , 2011 Ett starkt stalltips är fönsterputs, finns i vilken matvaruaffär som helst...eller är det annat än smuts som är på rutorna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PCP-Roger 14 Postad 4 Mars , 2011 Microduk med bara varmt vatten-kanonbra, inga ränder och tar bort det mesta, har använt det till rutorna i huset sedan länge. Jag har 2 st. en som jag fuktar med vatten och en torr som jag eftertorkar med. Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 5 Mars , 2011 Fönsterputsmedel är bortkastade pengar. Som någon skrev, mirakeltrasa, med microfiber funkar jätte bra. Är det riktigt smutsigt med beläggning, gör som fönstrputsarna som tvättar skyltfönstren, Ett par droppar Yes diskmedel i vattnenhinken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser